29/05/2018
De tijd gaat snel. Alweer eind mei 2018 en sinds een paar maanden een nieuwe club. We oefenen nog steeds 2 keer in de week en de afgelopen weekends hebben de honden en wij nog meer genoten (bezoek van de club uit Duitsland en de provinciale clubmatch) Nero (Andor von der Vanenburg) deed mee en werd uitgeroepen tot de beste LSH van Gelderland. Bovendien een U (uitmuntend) Daar ben ik als fokster toch heel trots op en natuurlijk is Sita ook trots op haar zoon,.
Nu op naar IPO 1 met Ayla. Wordt vervolgd