15/06/2026
Jeetje, wat leuk dat jullie me allemaal nog wisten te vinden! 🥰
Ik ben echt overdonderd door alle leuke reacties op de penningen en de nieuwe tekenbandjes. Super bedankt daarvoor! ❤️
De voorraad aluminium penningen gaat inmiddels hard en ik heb er nog maar een beperkt aantal op voorraad. Voorlopig neem ik geen nieuwe voorraad meer in, dus als je er nog eentje wilt bestellen, wacht dan niet te lang.
Ik hoop in de toekomst weer nieuwe voorraad (wellicht ook weer messing) in te kunnen slaan, maar voor nu geldt echt: op = op. 😊
Houd er rekening mee dat de levertijd iets langer kan zijn dan je van mij gewend bent.
Heb je interesse of wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Stuur me gerust een DM! ✨