SalAzu Guinea Pig

SalAzu Guinea Pig Guinea Pig Lover

Alhamdulillah🤲Terima kasih orang Semenyih sudi mai barn abam.Abby dan Coronet jadi pilihan hati.Semoga membesar dengan s...
07/08/2026

Alhamdulillah🤲

Terima kasih orang Semenyih sudi mai barn abam.Abby dan Coronet jadi pilihan hati.Semoga membesar dengan sihat hendaknya ya.Mana2 orang Semenyih @ berdekatan boleh dtg ke gerai abg ni berdekatan dengan Sen Heng Semenyih. Boleh try Nasi Ayam Penyet beliau😁.Apa2 roger abam nah💪.






Alhamdulillah 🤲Terima kasih sudi mai barn abam lagi😁. American Grey jadi pilihan.Buat koleksi warna ya💪.Tengok warna ter...
04/08/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih sudi mai barn abam lagi😁. American Grey jadi pilihan.Buat koleksi warna ya💪.Tengok warna terus berkenan. Sekejap je datang ambil.hihi.Takut melepas katanya😅.Semoga memberi manfaat pada tuan baru.Gambar last tu dari owner😍.




Alhamdulillah 🤲Terima kasih untie dari Setia Alam mai ke barn abam.Jauh kteye siap sesat2 lagi.Namun rezeki,sampai dan b...
01/08/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih untie dari Setia Alam mai ke barn abam.Jauh kteye siap sesat2 lagi.Namun rezeki,sampai dan bersua kita😁.Sepasang gp jenis campur2 American dan Abby jadi pilihan hati. Mau panggil cucu2 datang rumah tengok😍. Apa2 roger abam ya💪.





Alhamdulillah 🤲Terima kasih sudi singgah barn abam😁.Orang Nilai dtg tempat abam nah.. dokek jo.2 pasang gp terus luncur....
31/07/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih sudi singgah barn abam😁.Orang Nilai dtg tempat abam nah.. dokek jo.2 pasang gp terus luncur.Sepasang Coronet untuk diri sendiri dan sepasang American untuk kawannya.Lewat petang sekor American Roan jadi pilihan hati.Dah nak golap lupo plak nk amek gambar tuan baru😜.Tapi ini kali dua dtg.Bawa wife plak pilih sendiri.Apa2 roger abam nah.






Alhamdulillah 🤲Terima kasih uncle sudi dtg barn abam lagi.Seekor gp jenis American jadi pilihan hati.Semoga membesar di ...
19/07/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih uncle sudi dtg barn abam lagi.Seekor gp jenis American jadi pilihan hati.Semoga membesar di atas kapal sana.Suka bela gp sebab s**a dengar bunyiye😁.Apa2 roger abam💪.




Alhamdulillah 🤲Terima kasih dik datang lagi ke barn abam🤗 .Terima kasih percaya dengan gp abam💪 .Jenis coronet jadi pili...
14/07/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih dik datang lagi ke barn abam🤗 .Terima kasih percaya dengan gp abam💪 .Jenis coronet jadi pilihan hati.Semoga membesar dengan sihat di Ampang sana.Apa2 roger abam ya😁.





Alhamdulillah 🤲Terima kasih orang Ampang sudi mai barn abam.Sekor gp jenis American jadi pilihan hati.Semoga membesar de...
13/07/2026

Alhamdulillah 🤲

Terima kasih orang Ampang sudi mai barn abam.Sekor gp jenis American jadi pilihan hati.Semoga membesar dengan sihat ya.Seronok dapat gp gemuk2 katanya.Apa2 roger abam ya😁.





12/07/2026
04/07/2026

Babies❤️

Alhamdulillah terima kasih memilih barn abam.Sorang datang farm nak bagi hadiah untuk isteri, suprise untuk cinta hatiny...
03/07/2026

Alhamdulillah terima kasih memilih barn abam.Sorang datang farm nak bagi hadiah untuk isteri, suprise untuk cinta hatinya😍..
Sorang lg kita jumpa dipersimpangan, nak buat teman gp yang sedia ada di rumah😚.3 ekor gp jenis coronet menjadi pilihan mereka.Terima kasih orang Cheras dan Sg. Merab😁. Apa2 roger abam💪.






Address

Semenyih
43500

Telephone

+60133941215

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when SalAzu Guinea Pig posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category