24/08/2025
النهاردة كنت في المستشفى البيطري
وشوفت الشاب الجدع دا
الشاب دا موجود في المستشفى من الساعة 5 الفجر لحد 1 الظهر وكل دا علشان يلحق القط اللي ع الارض
القط اتخبط بالعربية والشاب دا هو اللي خبطة
بس عمل اللي محدش بيعملوا
معظم الناس في موقف زي دا هيسبيوا القط يموت ويتعذب ويقولوا ربنا يسمحني انا مكنش قصدي
بس الشاب الجميل دا مكنش اناني ورغم أنه مش معاه فلوس كتير إلا أنه مفكرش كتير
خد القط وراح بيه ع المستشفى و الدكاترة اشتغلوا والقط الحمدلله اتلحق وبقى بخير
شكرا جدا للشاب الجميل الجدع دا ع اللي هو عمله وأنه مكنش اناني و كان شجاع كفايا أنه يصلح غلطه هو اللي عملهاالنهاردة كنت في المستشفى البيطري
وشوفت الشاب الجدع دا
الشاب دا موجود في المستشفى من الساعة 5 الفجر لحد 1 الظهر وكل دا علشان يلحق القط اللي ع الارض
القط اتخبط بالعربية والشاب دا هو اللي خبطة
بس عمل اللي محدش بيعملوا
معظم الناس في موقف زي دا هيسبيوا القط يموت ويتعذب ويقولوا ربنا يسمحني انا مكنش قصدي
بس الشاب الجميل دا مكنش اناني ورغم أنه مش معاه فلوس كتير إلا أنه مفكرش كتير
خد القط وراح بيه ع المستشفى و الدكاترة اشتغلوا والقط الحمدلله اتلحق وبقى بخير
شكرا جدا للشاب الجميل الجدع دا ع اللي هو عمله وأنه مكنش اناني و كان شجاع كفايا أنه يصلح غلطه هو اللي عملها
#قطط #قطة